ჟურნალის ამ ნომრის მთავარი თემა მომავლის განათლების მნიშვნელოვან ამბავს ეხება – ხელოვნურ ინტელექტს, რომლის ხსენებისას, ჯერ კიდევ, გაურკვევლობა გვიპყრობს. გაურკვევლობა შიშს ბადებს.
ჩვენი ავტორები საინტერესო მოსაზრებას და გამოცდილებას გვიზიარებენ ხელოვნურ ინტელექტზე, როგორც მასწავლებლის სამუშაო ინსტრუმენტზე და საუბრობენ სკოლებში პოლიტიკის დოკუმენტის აუცილებლობაზე , რომელიც ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებას უნდა შეეხებოდეს.
ციფრულ სფეროში ბოლო ათწლეულების მიღწევებმა ფუნდამენტურად შეცვალა საზოგადოება. ხელოვნური ინტელექტის განვითარებამ კი გვაიძულა მასთან დამეგობრება და ინტეგრაცია. ბავშვებს ყოველთვის აქვთ სიახლეებისკენ სწრაფვის სურვილი, განსაკუთრებით, თუ ეს ტექნოლოგიებს ეხება. მასწავლებლებს შეუძლიათ, სასიკეთოდ გამოიყენონ ეს ყოველივე და მიზნობრივი გახადონ მისი არსებობა სასწავლო პროცესში.