ჟურნალ “მასწავლებლის” 2024 წლის მესამე ნომერი
ავტორები:
თინათინ ზარდიაშვილი, ნესტან მიქაძე, მაია ბლიაძე, მაია ფირჩხაძე, შორენა მერაბიშვილი, ნინო ლომიძე, ქეთევან ოსიაშვილი, ქრისტინე სურგულაძე, ნათია უჩავა, ინა იმედაშვილი, ლელა კოტორაშვილი, მარიამ გოდუაძე, ზვიად კვარაცხელია, დიანა ანფიმიადი, ირმა ტაველიძე, ნანა აბულაძე
მოკლე აღწერა:

ჟურნალის  ამ ნომრის მთავარი თემა  მომავლის განათლების მნიშვნელოვან ამბავს ეხება –  ხელოვნურ ინტელექტს, რომლის ხსენებისას, ჯერ კიდევ, გაურკვევლობა გვიპყრობს. გაურკვევლობა შიშს ბადებს.

ჩვენი ავტორები საინტერესო მოსაზრებას და გამოცდილებას გვიზიარებენ ხელოვნურ ინტელექტზე, როგორც მასწავლებლის სამუშაო ინსტრუმენტზე და საუბრობენ სკოლებში პოლიტიკის დოკუმენტის აუცილებლობაზე , რომელიც ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებას უნდა შეეხებოდეს.

ციფრულ სფეროში ბოლო ათწლეულების მიღწევებმა ფუნდამენტურად შეცვალა საზოგადოება. ხელოვნური ინტელექტის განვითარებამ კი გვაიძულა მასთან დამეგობრება და ინტეგრაცია. ბავშვებს ყოველთვის აქვთ სიახლეებისკენ სწრაფვის სურვილი, განსაკუთრებით, თუ ეს ტექნოლოგიებს ეხება. მასწავლებლებს შეუძლიათ, სასიკეთოდ გამოიყენონ ეს ყოველივე და მიზნობრივი გახადონ მისი არსებობა სასწავლო პროცესში.