„ქიმიის სწავლება ამოცანებით“ ნაწილი II
ავტორები:
ნათია არაბული
მოკლე აღწერა:

აღნიშნული რესურსი ეხება ქიმიის ამოცანების და/ან სავარჯიშოების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში, კერძოდ, ახალი მასალის ახსნის ეტაპზე. ასეთი მიდგომის უპირატესობა არის ის, რომ მასწავლებელი კი არ ხსნის ახალ თემას თუ საკითხს, არამედ მოსწავლე, არსებული ცოდნის გამოყენებით, ასრულებს აქტივობას, რომელსაც მიჰყავს ის ახალი მასალის ახსნამდე. მოსწავლე არ არის მასწავლებლის მიერ მასალის ახსნის პასიური მსმენელი, პირიქით, ის აქტიურად არის ჩართული პროცესში. ასეთი მიდგომა პირდაპირ კავშირშია სწავლების ეფექტიანობასთან და ზრდის მასალის ათვისების ხარისხს. ამ შემთხვევაში მოსწავლე, მასწავლებლის მხრიდან დამაზუსტებელი შეკითხვებისა თუ მინიშნებების დახმარებით, თვითონ ხსნის ახალ მასალას. ეს არის აქტიური, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომა.

მოცემულ რესურსში (სამუშაო ფურცელი) წარმოდგენილია აქტივობები იზოტოპების თემაზე, რომელთა შესრულებას მოსწავლე ნაბიჯ-ნაბიჯ მიჰყავს იზოტოპების თემის შესწავლამდე.  

 

ასევე იხილეთ: 

„ქიმიის სწავლება ამოცანებით“ ნაწილი I