„ქიმიის სწავლება ამოცანებით“ ნაწილი I
ავტორები:
ნათია არაბული
მოკლე აღწერა:

რესურსი  საგაკვეთილო პროცესში, ახალი მასალის ახსნის ეტაპზე ქიმიის ამოცანის გამოყენებას ეხება. ასეთი მიდგომისას  მოსწავლე არსებული ცოდნის გამოყენებით აქტიურად არის ჩართული  ახალი მასალის ახსნის პროცესში, რაც პირდაპირ კავშირშია სწავლების ეფექტიანობასთან და მასალის ათვისების ხარისხთან.  მასწავლებლის მხრიდან დამაზუსტებელი შეკითხვებისა თუ მინიშნებების დახმარებით მოსწავლე თვითონ ხსნის ახალ მასალას.

ასევე იხილეთ:

„ქიმიის სწავლება ამოცანებით“ ნაწილი II