სამიზნე აუდიტორია -ყველა საფეხურის, ყველა საგნის მასწავლებელი, პედაგოგიური ფაკულტეტის სტუდენტები.
ჟურნალში განხილულია: კრიტიკული აზროვნების, შემოქმედებითი აზროვნების განვითარების საკითხები; საშინაო დავალების აქტივობების მნიშვნელობა; ინტეგრირებული სწავლების კონცეპტები; სწავლაში წარმოქმნილი სირთულეების დაძლევის გზები; უხილავი პრობლემების მქონე ბავშვთა იდენტიფიცირების სტრატეგიები; კომპლექსური დავალების შექმნის და დანერგვის პროცედურები; წერითი აზროვნების განვითარების სტრატეგიები; ლიტერატურის სწავლების მიდგომები; ონლაინსწავლების გამოწვევები.