მშობლების, მასწავლებლისა თუ სკოლის ადმინისტრაციისათვის მნიშვნელოვანია ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ შეიძლება გაუმკლავდნენ ისინი მოსწავლის/შვილის სწავლასთან დაკავშირებულ სირთულეებს იდენტიფიცირებისთანავე და ვის უნდა მიმართონ დახმარებისათვის.
· როგორია მშობლის ან მასწავლებლის მხრიდან სპეციალურ საგანმანათლებლო საჭირობაზე ვარაუდის გამოთქმის შემდეგ პროცედურათა მიმდინარეობა
· რა როლი აქვს სკოლას მოსწავლეების ადრეულ იდენტიფიკაციასა და სირთულეების პირველადი მართვის კუთხით.
· რა სარგებელი აქვს პირველკლასელი სავარაუდო სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ადრეულ იდენტიფიცირებას
· რა როლი აქვს სპეციალურ მასწავლებელს პირველკლასელი მოსწავლეების სწავლასთან დაკავშირებული რეკომენდაციების შემუშავებაში.