წინამდებარე
სახელმძღვანელო სამი ნაწილისაგან შედგება:
- ნაწილი
1: ჩართულობა ონლაინსივრცეში – ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ წარმოებს ონლაინსივრცეზე
წვდომის მოპოვება და ონლაინსივრცეში მონაწილეობა; იგი მოიცავს სამ განზომილებას, ესენია:
წვდომა და ინკლუზია, სწავლა და შემოქმედებითობა და მედიაწიგნიერება და ინფორმაციული
წიგნიერება.
- ნაწილი
2: კეთილდღეობა ონლაინსივრცეში – ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ ვგრძნობთ თავს
ონლაინსივრცეში; იგი ასევე მოიცავს სამ განზომილებას, ესენია: ეთიკა და ემპათია, ჯანმრთელობა
და კეთილდღეობა და ონლაინსივრცეში თავის წარმოჩენა და ელექტრონული კომუნიკაცია.
- ნაწილი
3: უფლებები ონლაინსივრცეში – ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რა პასუხისმგებლობები უკავშირდება
ონლაინსივრცეში მონაწილეობას; იგი მოიცავს ოთხ დანარჩენ განზომილებას, ესენია: აქტიური
მონაწილეობა, უფლებები და პასუხისმგებლობები, პერსონალური მონაცემების დაცვა და უსაფრთხოება
და სამომხმარებლო ცნობიერება.
თითოეულ
ნაწილში შესული სფეროები მოიცავს შესაბამის განზომილებებსა
და მათთან დაკავშირებულ ფაქტების ფურცლებს. აღნიშნული განზომილებები
და მათთან დაკავშირებული ფაქტების ფურცლები მეტად მნიშვნელოვანი და ინფორმატიულია,
ვინაიდან განზომილებების დახასიათება მოიცავს საკითხების მხოლოდ თეორიულ და ისტორიულ
ასპექტებს, ხოლო „ფაქტების ფურცელში” აღწერილია კონკრეტული სიტუაციები, რომელთა მისადაგებაც
შესაძლებელია საკლასო გარემოსა თუ ოჯახებთან. „განზომილებებსა” და „ფაქტების ფურლებში“
მოწოდებული ინფორმაცია მოცემულია თანმიმდევრულად, ინფორმაციის მაქსიმალურად ეფექტურად
მოწოდების უზრუნველსაყოფად.