სტატიაში
„კითხვის დასმის სტრატეგიები“ წარმოდგენილია
სამი სტრატეგია: „კითხვითი სიტყვები“, „შეკითხვის დონეები“ და „მსხვილი და წვრილი შეკითხვები“. ეს
სტრატეგიები მასწავლებლებს საშუალებას აძლევს სხვადასხვა ტიპის და დონის შეკითხვების შედგენაში, იგულისხმება როგორც
ფაქტობრივი, ასევე ანალიტიკური და პრობლემის დასმაზე ორიენტირებული შეკითხვები. ამ
სტრატეგიების ხშირი გამოყენების
შემთხვევაში, თვით მოსწავლეებსაც შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის შეკითხვების
ჩამოყალიბება, რითაც მათი ანალიტიკური აზროვნების განვითარებას შეეწყობა ხელი.