საგაკვეთილო პროცესის წარმატებით განხორციელება
მრავალ ფაქტორზეა დამოკიდებული. აქ იგულისხმება როგორც წინა საგაკვეთილო მომზადება
ასევე უშუალოდ პროცესიც. ამ დროს პედაგოს არ უნდა გამორჩეს,რომ გაკვეთილის ტიპიდან
გამომდინარე, ასევე შესასწავლი
მასალის გადაცემის სხვადასხვა ფაზაზე საგნისადმი შემეცნებითი ინტერესების გასაღვივებლად შეუძლია
გამოიყენოს მეთოდების ფართო არსენალი.აღნიშნულ მასალაში განხილულია სწავლების რამოდენიმე
საშუალება და მისი პრაქტიკული გამოყენება
საგაკვეთილო პროცესში.