მოძრაობის ციფრული მოდელირება Scratch-ში (ინტეგრირებული პროექტი)
ავტორები:
ნინო მარღიშვილი
მოკლე აღწერა:

მოსწავლეები Scratch-ის გარემოში შექმნიან ციფრულ მოდელს, რომელიც ასახავს მოძრაობას, მაგალითად: ბურთის ვარდნა, მანქანის მოძრაობა და სხვ.

მოსწავლეებს ექნებათ შესაძლებლობა, დააკვირდნენ, როგორ შეიძლება ობიექტის მოძრაობის სიმულაცია პროგრამირების საშუალებით.

პროექტის მიზნები

მოსწავლე:

  • შეიმუშავებს ალგორითმს ობიექტის მოძრაობისთვის;

  • ქმნის პროგრამას Scratch-ში, რომელიც ახდეენს მოძრაობის იმიტაციას;

  • იყენებს ცვლადებს მოძრაობის მახასიათებლების შესაცვლელად (სიჩქარე, დრო, მიმართულება);

  • ახდენს მოდელის ტესტირებასა და პრეზენტაციას.