"ინკლუზიური განათლება" 2024 წლის მეორე ნომერი
ავტორები:
ნინო ჯიჯავაძე, ლელა ფალელაშვილი, ლია ქურციკიძე, ნინო ლომიძე, თამარ ისაკაძე, დიანა ანფიმიადი, თათია თურმანიძე, თინიკო ორველაშვილი, სოფიკო ცირგაია
მოკლე აღწერა:

წარმოგიდგენთ ჟურნალის „ინკლუზიური განათლების“ მე- 4 ნომერს, ამ გამოცემაში თითოეული სტატია შეირჩა იმისათვის, რომ გავაძლიეროთ ჩვენი მიდგომა ინკლუზიური განათლების პრაქტიკის მიმართ, მეტად ვიყოთ ფოკუსირებული ყველა მოსწავლის  მრავალფეროვან საჭიროებებზე და პატივი ვცეთ თითოეული მოსწავლის უნიკალურ შესაძლებლობებს.

ჟურნალში გაეცნობით სხვადასხვა სტატიებს, მათ შორის სტატიას ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებების რთული ასპექტების შესახებ, სტატიაში განხილულია, თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია შემეცნებითი, ემოციური და სოციალური შესაძლებლობების შეფასება მოსწავლის ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული საგანმანათლებლო სტრატეგიების მართვისთვის.