ჟურნალის ,,ადრეული
განათლება’’ მეოთხე ნომერში თქვენ წაიკითხავთ, რა ქმედებებით პასუხობს სკოლამდელი
განათლება მდგრადი განვითარების მიზნებს, ხარისხიანი განათლების უზრუნველყოფისა და კლიმატის ცვლილებების
საწინააღმდეგო ქმედებათა განხორციელების თვალსაზრისით.
იმავდროულად, გაეცნობით სტატიებს ბავშვის თამაშის ფსიქოლოგიური მექანიზმების თაობაზე დიმიტრი უზნაძის თეორიაში, საგანმანათლებლო მრავალფეროვანი რესურსების, სკოლამდელ განათლებაში პროექტის მეთოდის განხორციელების გზებისა და კონფერენციის, როგორც პროფესიული განვითარების საშუალების შესახებ.
ვიმედოვნებთ, რომ წარმოდგენილი მრავალფეროვანი ინფორმაცია კვლავაც საინტერესო აღმოჩნდება ჩვენი ერთგული მკითხველისათვის.