XXI საუკუნე სწრაფად ცვალებადი პედაგოგიური
ტექნოლოგიების ეპოქაა. ამ ტექნოლოგიებიდან გამოირჩევა პროექტების მეთოდი. ის არ
არის ახალი პედაგოგიური პრაქტიკისთვის, მაგრამ დღესდღეობით მას მიიჩნევენ ყველაზე
ეფექტურ მეთოდად, რომელსაც შეუძლია მოსწავლის უნარების მაქსიმალური გათვალისწინება
და შესასწავლ მასალასთან ადაპტაცია. ის საშუალებას აძლევს მოსწავლეს,
დამოუკიდებლად ააგოს თავისი ცოდნა, შეივსოს ინფორმაციის დეფიციტი, გამოთქვას
ჰიპოთეზები, დაადგინოს მიზეზშედეგობრივი კავშირები, შექმნას საკუთარი
შემოქმედებითი პროდუქტი და მიიღოს მისგან მაქსიმალური სარგებელი.