წიგნი მიზნად ისახავს მომავალი თაობების მომზადებას ციფრულ და ტექნოლოგიურ სამყაროში დასასაქმებლად. აქცენტი კეთდება „კეთებით სწავლების“ პრინციპზე, რომელიც შრომის ბაზრის მოთხოვნებზე მორგებული უნარების განვითარებას უწყობს ხელს. თანამედროვე სასწავლო პროცესში ციფრული ტექნოლოგიების ინტეგრაცია ზრდის მოსწავლეების მოტივაციასა და ინტერესს, ხელს უწყობს საგანთა შორის კავშირების ჩამოყალიბებას და შემოქმედებითი გარემოს შექმნას. წიგნი ხაზს უსვამს თანასწორობის პრინციპს, სადაც ყველა მოსწავლე უნიკალურია და თითოეულს საკუთარი ძლიერი მხარეები აქვს. STEAM მიმართულების გამოყენება აჩვენებს, რომ ყველა საგანი თანაბრად მნიშვნელოვანია და ცოდნის გაზიარება ხელს უწყობს გუნდური მუშაობის უნარების განვითარებას, რაც აუცილებელია თანამედროვე სამეცნიერო და ტექნოლოგიურ სფეროებში.
წიგნში მოცემულის 20 STEAM პროექტი.
ასევე იხილეთ წიგნის მეორე ნაწილი