მოკლე აღწერა:

ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასება არის ჰოლისტური შეფასება, რომელიც გამოიყენება მოსწავლის სასწავლო შესაძლებლობების, საჭიროებებისა და აკადემიური მოსწრების დასადგენად. იგი აერთიანებს ფსიქოლოგიურ და საგანმანათლებლო შეფასებას, რათა შექმნას მოსწავლის შესაძლებლობების დეტალური პროფილი, რაც ეხმარება  სპეციალურ საგანმანათლებლო საჭიროებების   იდენტიფიცირებას. შეფასებები გადამწყვეტია ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებისთვის.

ვებინარზე განხილულია ისეთი საკითხები, როგორიცაა:

  • რატომ და როგორ ხდება მოსწავლის ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასება და სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების განსაზღვრა;

  • შეფასება ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენის მიზნით, რეალისტური, მისაღწევი მიზნების დასახვისთვის;

  • შეფასების პროცესში მასწავლებლების, ფსიქოლოგების, სპეციალური მასწავლებლებისა და მშობლების თანამშრომლობის მნიშვნელობა;

  • შეფასებისას ეთიკური მოსაზრებები, მათ შორის სამართლიანობა, კონფიდენციალურობა და მოსწავლეთა ღირსების პატივისცემა;

  • კოგნიტური, აკადემიური, სოციალური, ემოციური და ქცევითი საჭიროებების შეფასება;

  • პროგრესის შეფასება დროთა განმავლობაში;

  • რჩევები და რეკომენდაციები.