წერის უნარებზე მუშაობა დიდ დროს
და მრავალმხრივ მიდგომას მოითხოვს. მიზნობრივ წერასთან დაკავშირებული დავალებები
მოსწავლეებს უღვივებს მოტივაციას და უვითარებს ორიენტირებული წერის საბაზისო
უნარებს. იქამდე, სანამ მოსწავლე სამუშაო პროცესის თვითდაგეგმვას მიეჩვევა,
სასურველია, შევაიარაღოთ ე.წ. ინსტრუქცია-ხარაჩოებით, რომლებიც მრავლად გვხვდება
საგანმანათლებლო მეთოდურ თუ სასწავლო სახელმძღვანელოებში და კონკრეტულ
თემას/ამოცანას აქტივობის მიზნიდან გამომდინარე შეგვიძლია შევუსაბამოთ. დღეს
სწორედ ამგვარი საყრდენების გამოყენებით მარტივი სახის პრაგმატული ტექსტის
შედგენაზე ვისაუბრებ.