ცნობილია,
რომ ნებისმიერი წარუმატებლობა სკოლის მოსწავლეებში იწვევს სწავლისადმი
უხერხულობას. მასწავლებლის ამოცანაა, გამოიწვიოს მოსწავლეებში მაღალი ემოციური
მდგომარეობა, შექმნას ისეთი პირობები, სადაც ყველა
კმაყოფილი იქნება საკუთარი მიღწევებით. ამ მიზნით, სწავლის
დიფერენცირებული პრინციპებინად გამომდინარე, მასწავლებლები დიდი ხანია აქტიურად
მიმართავენ მრავალდონიან, დიფერენცირებულ დავალებებს. ის ჯერ კიდევ
2000-იანი წლების დასაწყისში გამოჩნდა საგანმანათლებლო სივრცეში, როგორც
ინკლუზიური, მოსწავლეზე ორიენტირებული საკლასო გარემოს უშუალო შემადგენელი
კომპონენტი