საყოველთაოდ ცნობილია, პუნქტუაცია და მასთან
დაკავშირებული პრობლემები ქართული მართლწერის ერთ-ერთი პრობლემური საკითხია.
იმისთვის, რომ ბავშვებს განვუვითაროთ პუნქტუაციის გამოყენების უნარები, მუშაობა
პირველივე კლასში იწყება. სტრატეგია მარტივია – გვჭირდება მოქმედება
(ზმნა-შემასმენელი) და გვჭირდება საგანი (ქვემდებარე, რომელიც სხვადასხვა
მეტყველების ნაწილით შეიძლება იყოს გამოხატული), რომელიც მოქმედებს. ეს წყვილი
უკვე ქმნის დასრულებულ აზრს და მათი დახმარებით ვასწავლით წინადადების რაობას,
რომელთანაც უშუალოდაა დაკავშირებული წერტილის, ძახილის, კითხვის თუ
კითხვით-ძახილის ნიშნის გამოყენება.