ჟურნალი „ჰუმანიტარული განათლება სკოლაში “ 2024 წლის პირველი ნომერი (მეორე ნაწილი უცხო ენები, მუსიკა და ხელოვნება, ისტორია)
ავტორები:
ნონა პოპიაშვილი<br> მაკა ნადარეიშვილი<br> ხათუნა მჭედლიშვილი<br> ნინო გეტვიაშვილი<br> რუსუდან თაყაიშვილი, ირინე ჯორჯაძე<br> თათია ბარბაქაძე<br> ლევან ახვლედიანი
მოკლე აღწერა:

ჟურნალის – „ჰუმანიტარული განათლე­ბა სკოლაში“ – ახალ ნომერში წერილების დიდი ნაწილი საზღვარგარეთის გამოცდი­ლებას ეხება და ეს არ არის შემთხვევითი. დღეს, როცა საქართველოს განათლების სისტემა ცვლილებების ახალ ეტაპზეა, მნიშ­ვნელოვანია ვიცოდეთ, როგორ უმკლავდებიან გამოწვევებს მსოფლიოს მოწინავე ქვეყნები. მაგალითად, რა ხდება საფრან­გეთში პროფესიული განათლებისა და კა­რიერული დაგეგმვის მიმართულებით, რას აკეთებს გერმანული საგანმანათლებლო სისტემა სკოლისათვის მოსწავლეთა მომზა­დების, მათი ინდივიდუალური ინტერესების გათვალისწინებისა და პროფესიული უნარე­ბის განვითარებისათვის, რა გამოცდილება არსებობს აშშ-ში სწავლის უნივერსალური დიზაინის დანერგვის კუთხით.ჟურნალში გამოქვეყნებული სტატიები სწავლების ისეთ აქტუალურ საკითხებს ეხება, როგორებიცაა: ემოციური ინტელექტის როლი უცხოური ენის გაკვეთილზე, თამაშითსწავლების ინოვაციური მეთოდის ეფექტი­ანობა სამუსიკო განათლებაში, სახელოვ­ნებო პროექტების პერსპექტივები საქართ­ველოში და სხვა.

ვიმედოვნებთ, ჟურნალის ეს ნომერიც არ დატოვებს გულგრილად მკითხველს.