სწავლა-სწავლების პროცესში ხელოვნური ინტელექტისა (AI) და მონაცემების გამოყენების ეთიკური გზამკვლევი განათლების სპეციალისტებისთვის
ავტორები:
გზამკვლევი მომზადდა ევროკომისიის მიერ, განათლებასა და ტრენინგებში ხელოვნური ინტელექტისა და მონაცემების ექსპერტთა ჯგუფის დახმარებით, რომელსაც ხელმძღვანელობდნენ ECORYS -ის კონსულტანტები..
მოკლე აღწერა:

 გზამკვლევი განკუთვნილია დაწყებითი და საშუალო სკოლის მასწავლებლებისთვის და მისი გამოყენება შეუძლიათ მასწავლებლებს, რომლებსაც აქვთ ციფრული განათლების მცირე გამოცდილება ან არანაირი მსგავსი გამოცდილება არ აქვთ.

გზამკვლევში მოცემულია განმარტებები ხელოვნური ინტელექტის შესახებ პოპულარულ და ფართოდ გავრცელებულ მცდარ წარმოდგენებთან დაკავშირებით, რომელმაც შეიძლება ხალხი დააბნიოს და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებასთან მიმართებაში, განსაკუთრებით განათლების სფეროში, მღელვარება გამოიწვიოს.

გზამკვლევში განხილულია მის საფუძველში არსებული ეთიკური მოსაზრებები და მოთხოვნები, მასწავლებლებისა და სკოლების ხელმძღვანელებისთვის შეთავაზებულია პრაქტიკული რჩევები, თუ როგორ მოახდინონ ხელოვნური ინტელექტის და მონაცემების ეფექტიანი გამოყენება სასკოლო განათლებაში.

და ბოლოს, გზამკვლევი განიხილავს ხელოვნური ინტელექტისა და მონაცემების ეთიკური გამოყენების კომპეტენციებს მასწავლებლებისა და მსწავლელებისთვის, გვთავაზობს ცნობიერების ამაღლებისა და საზოგადოებასთან ურთიერთქმედების გზებს.