პროექტის სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეები ვიზუალური პროგრამირების გარემოში (Scratch - Imagine, Program, Share (mit.edu) შექმნიან პერსონაჟს, რომელიც დაწერილ ტექსტზე რეაგირებს. კერძოდ, მოსწავლეებმა უნდა შეასწავლონ კომპიუტერს, დაწერილი ტექსტის ამოცნობა. მოსწავლეები პორტალზე Machine Learning for Kids -https://machinelearningforkids.co.uk კომპიუტერს შეასწავლიან სიტყვებს და ფრაზებს. ვიზუალური პროგრამირების გარემოში Scratch-ში დაწერენ პროგრამას, სადაც კომპიუტერი გამოიყენებს ნასწავლ სიტყვებს და ამოიცნობს შეტყობინებას.