მასალაში განხილულია საკითხები იმის შესახებ თუ რა მნიშვნელობა აქვს სასწავლო
პროცესის დროს მოსწავლეებს შორის არსებულ განსხვავებების გათვალისწინებას; რით განსხვავდებიან
სწავლის მოდალობები ერთმანეთისაგან; რა როლს ასრულებს პერცეპტული რეგისტრატორი/რეტიკულაციური
აქტივაციის სისტემა (RAS) მოსწავლის სწავლისას ინფორმაციის დეკოდირებაზე; რა კავშირშია
სწავლის მოდალობები, დიფერენცირებული სწავლების ფორმატებთან; სწავლა-სწავლების პროცესში,
როგორ უნდა გაუმკლავდეს მასწავლებელი, ჰეტეროგენულ კლასების შიგნით არსებულ მრავალფეროვნებას;
დიფერენცირებული სწავლების რა მოდელები იქნა შემუშავებული ჰეტეროგენული კლასებში სწავლებისას
წარმოქმნილი ბარიერების დასაძლევად.