2023 წლის ჟურნალი „ბავშვთა უფლებები“ N 3 (4)
ავტორები:
ღასან ხალილი, თეა გალახვარიძე, ეკატერინე კვირიკაშვილი, მანანა ჯინჭარაძე, ქეთევან ბერძენიშვილი, ზვიად გოგუაძე
მოკლე აღწერა:

მასწავლებლები ბევრს სწავლობენ და იციან, რომ კლასში შესატანი თემის შინაარსიდან დაწყებული, სტრატეგიებით, კლასის მართვის ტექნიკებითა და პედაგოგიური მიდგომებით დასრულებული, კომპეტენციის შესავსებად აუცილებელია, კარგად იაზრებდნენ ბავშვის განვითარების ეტაპებს, იცოდ­ნენ მათი პრობლემების შესახებ. ისინი ემზადებიან, სწავლობენ პრობლემებს, გადაჭრის გზებს თუ რით დაეხმარონ და რისი გაკეთება შეუძლიათ ბავშ­ვებისთვის.

უპირობოა, რომ მასწავლებლის პროფესიული კომ­პეტენცია ითხოვს ბავშვთა უფლებების ცოდნას.