მესამე ნომერში ვეცადეთ გვეჩვენებინა კავშირი STEM სწავლებასა და
მოსწავლეების მომავალ პროფესიულ ორიენტაციას შორის. ასევე, გაგვეცა პასუხი კითხვაზე:
რა უნდა ისწავლოს მოსწავლემ სკოლაში, რაც რეალურ ცხოვრებაში გამოადგება? ჩვენი კოლეგები
ხშირად გვეკითხებიან, როგორ დავაკავშიროთ მეცნიერების საგნობრივი სწავლა და STEM სწავლების
პრინციპები. ვფიქრობთ, საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებლებისათვის საინტერესო
და გამოსადეგი იქნება STEM პროექტები, რომლებშიც მკაფიოდ არის გამოკვეთილი საგნობრივი
ცოდნა ქიმიისა და ფიზიკის მიმართულებით. და ბოლოს, გირჩევთ ყურადღება მიაქციოთ ქალბატონ
ნინო მარღიშვილის წერილში წარმოდგენილ ინტელის პროექტებს. ვფიქრობთ, საინტერესო პრაქტიკული
რესურსია მამოტივირებელი გაკვეთილების ჩასატარებლად.