სტატიაში გაეცნობით
წერითი
დავალების
შესრულების
შემოქმედებით
სტრატეგიას
„რაფთ“.
იგი
იძლევა
დიფერენცირებული
სწავლების
მიდგომების
გამოყენების
შესაძლებლობას.
მისი
გამოყენებით
მოსწავლე
საკუთარ
თავს
მოარგებს
კონკრეტულ
როლს
და
ურთიერთობას
ამყარებს
მის
მიერ
შერჩეულ
კონკრეტულ
აუდიტორიასთან,
რაც
მასწავლებელს
შესაძლებლობას
აძლევს,
შეაფასოს
მოსწავლის
რეალური
გამოცდილება,
ცოდნა
და
შეხედულებები
გარკვეულ
საკითხებზე.