საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა სწავლების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ამოცანაა,
განუვითაროს მოსწავლეებს მეცნიერული კვლევის უნარ-ჩვევები,განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია
ამ უნარების განვითარება დაწყებით საფეხურზე.
ჯერ კიდევ მე-19 საუკუნეში გერმანელი პედაგოგი ადოლფ დისტერვეგი ამბობდა: „უფრო მეტი სარგებლობა მოაქვს ერთი და იმავე საგნის სწავლებას ათი სხვადასხვა მხრიდან, ვიდრე ათი სხვადასხვა საგნის სწავლებას ერთი მხრიდან. ცოდნის რაოდენობაში კი არ არის განათლება, არამედ ყოველივე იმის სრულ გაგებასა და ოსტატურ გამოყენებაში, რაც იცი.“
21-ე საუკუნის მოსწავლისთვის მხოლოდ ის სასწავლო პროცესია მიმზიდველი, რომელიც კვლევაზე, აღმოჩენასა და შემოქმედებითობაზეა ორიენტირებული და ასევე უმნიშვნელოვანესია კეთება. ამის საშუალებას კი STEM- სწავლება იძლევა . სამწუხაროდ დღესდღეობით STEM-მიდგომის დანერგვა მიმდინარეობს მასში გაერთიანებული საგნების იზოლირებული სწავლების გზით.
STEM- განათლებას კი ახასიათებს პრაქტიკული და ინტერდისციპლინური მიდგომა.ძალზედ მნიშვნელოვანია,რომ STEM სწავლის სტრატეგიებში გამოიყენება შემდეგი ფორმულა: სწავლა + თამაში+ სიამოვნება+ მოტიცავია . შედეგის მისაღწევად მასწავლებელმა უნდა გამოიყენოს მრავალფეროვანი/სახასილო დავალებები და დაწყებითი კლასებიდანვე მიეცეთ მოსწავლეებს კეთებით სწავლის შესაძლებლობა.
შემოთავაზებული ინტერდისციპლინური პროექტი დაეხმარება მასწავლებელს მოახდინოს მოსწავლეთა მოტივირება და აქტიურად ჩართოს ისინი საგაკვეთილო პროცესში.